mandag den 20. juni 2011

DOBBELTE SENGETÆPPER

Jeg har syet mange tæpper, et par store sengetæpper, men ellers mest slumretæpper.


2006 Drunken mans path


Drunken Mans Path i en ny variation, dobbelt sengetæppe.  Syet delvis i hånden og delvis på maskine. Quiltet i hånden. 
  
Givet til min søn Mikkel.           
                




2008 Japantæppe



Japansk foldeteknik - 272 stykker - syet i hånden.


Dette har jeg syet til min mand og mig selv.



2010 Blomstertæppe


Dette sengetæppe er syet til vores meget gode venner - Benthe og Bendt, 
der begge havde 'store' fødselsdage - h.h.v. 60 og 65.

Tæppet er syet på maskine og quiltet i hånden rundt om hver kvadrat og blomster ranker rundt i hele kanten.                      




                                                                                  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar