fredag den 5. august 2011

BUDDA - MIT NYESTE ARBEJDE.



BUDDA.


Denne quilt har jeg syet for min gode Bonsai-veninde. Hun har haft Budda-billedet liggende i mange år og ikke rigtig vidste hvad hun skulle gøre med den - og da jeg pludselig havde brug for 'skub' - besluttede hun at jeg skulle sy denne quilt for hende og det er jeg nu i færd med.
Der var mange overvejelser inden jeg kom igang med at sy den, jeg havde fået noget stof med, men det var ikke det hele jeg syntes jeg kunne bruge - dels var der ikke nok - dels var kuløren ikke helt som jeg ønskede, så noget blev kasseret og nyt indkøbt

Her har jeg frigjort Budda fra en kedelig baggrund.













































































Så prøvede jeg med en glorie i gyldent silke - det var fint syntes jeg.  








Ingen kommentarer:

Send en kommentar