søndag den 9. december 2012

ENDNU FLERE JULERIER ........

Denne dug færdiggjærde jeg til julen 2011

Min sygruppe var på et kursusmed kalejdoskop syning i 2009 tror jeg -  jeg blev imidlertid ikke færdig, jeg havde ingen ide om hvad det skulle ende op med - nogle syede duge - andre tæpper og remser. men jeg lagde mine kvadrater væk i en skuffe, for jeg havde andre projekter i hovedet.
Men fik så øje på dem sidste år og ville samle dem til en dug - hvilket jeg så gjorde.

Og jeg er ganske tilfreds .......



Kalejdoskop er en spændende måde at sy på - man får så forskellige og uforudsigelige blokke.
Vi var 3 på holdet med det samme stof - og syede hver 12 blokke og ikke to var ens.


Jeg fik dog også syet et par bordløbere - den lille endda 2 stykker - en til min veninde og en til mig selv.






Denne hjerteløber var meget let at sy - lutter forskellige lyse og røde julestoffer - derefter aplikerede
hjerter på. Den er sød alene på bordet, men også rigtig fin som en remse på en rød dug-






2 kommentarer: