lørdag den 12. maj 2012

ENDELIG ......

Endelig 

Endelig blev jeg færdig med mit "EGETÆPPE". Fik syet lukkekanten på og i går blev jeg helt færdig d.v.s jeg syede de sidste sting i lukkekanten - bare så skønt.
Det har været sjovt at sy og ikke mindst quiltningen har jeg nydt.
Det har været morsomt og lidt lærerigt at skrive timer op og det vil jeg nok gøre fremover.
På netop dette tæppe har jeg quiltet rigtig meget, men der også brugt mere end 250 timer på quiltningen, det sætter jo ligesom tingene i perspektiv, hvis man skulle sælge sine tæpper.
Jeg kender flere, der syr fantastisk flotte tæpper og sælger dem for 1500,-  det kan jo  i relateten kun lige dække stof, mellemlæg, bagstof, tråd og quiltetråd. 
Men er det nok ?


Nå der kom jeg lidt længere, men det kunne være morsomt at høre nogle kommentarer på dette. Så grib tastaturet og skriv ....

Fra Udstilling i Nr. Alslev 3.11.2012
Det færdige "Egetæppe"

2 kommentarer:

  1. Hej Lone, der er en pris, der hedder 750,00 kr. pr. m2, så det er billige tæpper, de sælger. Det er nogle skønne ting, du laver. Hilsen Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane - tak for din kommentar og tak for roserne, dejligt at høre at andre også kan lide det man går og pusler med.
      Hilsen Lone

      Slet