fredag den 4. maj 2012

EGETÆPPE

EGETÆPPE  -   Endelig blev jeg færdig med at quilte mit tæppe, nu mangler jeg bare at skære kanten til  og sy lukkekanten på, men jeg skal lige have nogle andre projekter ryddet væk fra mit sybord.
Tæppet er syet på maskine og håndquiltet med "Keltiske knuder" og "Egeranker" rundt i kanten og små "Egeblade med agern" imellem de Keltiske knuder.
Det var hurtigt at sy, men tog mange timer at quilte - rent faktisk har jeg skrevet ned, hvor mange timer jeg har brugt - dog kun fra Januar til Maj 148,5 time - jeg satte tæppet op på min store quilteramme engang i Oktober og jeg vil skyde på at jeg der har brugt ihvertfald 100 timer - så lad os sige at jeg har brugt mindst 250 timer på at quilte tæppet som måler 190 X 240 cm.

Se også "ved Quilterammen"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar