fredag den 30. marts 2012

NÆSTEN SLUT PÅ "JAPANSKE HAVER".







Så fik jeg syet toppen til mit "JAPANSKE HAVER" færdig - det er nu lagt i skuffen til senere hvor det skal samles og quiltes, men nu er foråret jo kommet over os og tiden skal bruges lidt anderledes - forøvrigt er ikke helt færdig med at quilte "EGETÆPPET" - og jeg har været på kursus hos Asta Rosenbeck og er begyndt på et nyt tæppe med "JAPANSKE LYGTER" - så der er nok at se til, men jeg længe villet sy de "JAPANSKE LYGTER" så der vil snart komme billeder af det på bloggen.


UPS - jeg har lige nu set, at jeg har lavet en fejl på tæppet, så det skal pilles op og laves om - øv - men det bliver ikke lige med det samme, men laves om skal det - øv øv og øv! 

2 kommentarer:

  1. hej Lone, tak for sidst, det var en dejlig lørdag.se nu har jeg jo kikket efter fejl, og har fundet den, men det var da ikke sådan lige at få øje på. men surt.......nu leder jeg efter madonnaen.........

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Lise - tak i lige måde. jeg så jo også først fejlen da jeg havde lagt billedet ud på bloggen, den havde hængt en uges tid på min designervæg uden at jeg lagde mærke til fejlen.
      Men nu er den rettet og det var ikke så vanskeligt endda, selvom der var syet kant på, nu skal den bare samles og quiltes.

      Slet