fredag den 17. februar 2012

NÆSTEN FÆRDIG MED CROSS ROADS

Så blev toppen til CROSS ROADS færdig og er lagt væk indtil videre, jeg har endnu ikke besluttet, om jeg vil have fleece på bagsiden eller om jeg skal have mellemlæg og bagside af patchworkstof, men det kommer senere og så vil jeg vise det også.



Men her er den færdige top.


Jeg har brugt alm. patchworkstof - den lyse og balistof - den grønne og den mørkere kant.
Det var restestoffer jeg havde begge to og da jeg var ved at være færdig, opdagede jeg at jeg ville kome til at mangle til kanten - så var gode råd dyre - jeg kørte ned til Bente - "EN BENTE TING" og fandt denne lidt mørkere grønne - jeg synes selv at den er rigtig god.


2 kommentarer:

  1. Er vild med din crossroads....hvor har du mønsteret fra? Kan se det er en enkel skæreteknik, som jeg nok kan beregne selv..men er jo altid lettest med et færdigt mønster :-) Flotte stoffer du har valgt til den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke huske om jeg har svaret dig privat Helle. men nu får du svaret her. Mønstret er fra et kursus med Asta Rosenbeck. Egentlig er det et restetæppe, for jeg greb bare nogle forskellige stoffer til kurset,men kunne egntlig godt lide dem, da jeg så resultatet og jeg har brugt alt hva jeg havde, derfor den mørke kant, som jeg måtte ud og købe, men den passer meget godt synes jeg.Vikan tale om mønstret.

      Slet