tirsdag den 7. februar 2012

MIN DESIGNVÆG.

Min designvæg i min systue.


Dette er mit nye projekt - jeg har været på kursus hos Asta Rosenbeck, hvor vi lærte at sy dette tæppe "Cross Roads" hedder det.
Det sys på en rigtig nem og også overraskende måde, og Asta er god til at forklare og giver gerne gode råd.


Jeg vil også gerne fortælle om min designvæg.


Man kan jo se mange forskellige designvægge i diverse Patchwork blade, men de er som regel rasende dyre.
Jeg ender da også mange quiltere, der har konstrueret deres egen designvæg, som regel fast sat op på en plade eller væg.


Derfor vil jeg fortælle om min væg, for det er et ganske billigt fleecetæppe fra Jysk til kr. 13,00.


Det er så sat fast på en liste, hvor der er boret 2 huller. Listen er igen er sat fast i nogle kroge og den kan nemt fjernes igen og rulles sammen når man ikke bruger den.


Jeg håber der er nogen, der kan se det smarte ved min ide og bruger den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar